Uwaga !!! Przerwa posezonowa do dnia 28.02.2019. Prosimy o kontakt mailowy.

BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE A40

TRAIL ROAD

Zdjęcie

Opis producenta

Nowe opony radialne Bridgestone Battlax Adventure A40

Wydajność opon Battlax teraz także w segmencie Adventure

Bridgestone rozszerzył asortyment wyścigowych, sportowych i turystycznych opon Battlax na segment Adventure. Nowa opona Battlax Adventure A40, zaprezentowana po raz pierwszy na targach Intermot w Kolonii, trwających od 1 do 5 października 2014 r., uwzględnia potencjał opon radialnych na każdą pogodę i przeznaczona jest głównie do jazdy turystycznej po drogach.

Łącząc doświadczenie marki Battlax wyniesione z MotoGP z wydajnością opon Battle Wing, Bridgestone stworzył oponę Adventure, która zapewnia większą przyczepność i stabilność, zwłaszcza na mokrej nawierzchni, a także większą trwałość.

Większa przyjemność jazdy i bezpieczeństwo w każdych warunkach

Celem inżynierów Bridgestone było poprawienie sterowności opon Battle Wing na suchej i mokrej nawierzchni - bez utraty stabilności i trwałości – oraz zapewnienie większej przyjemności z jazdy i bezpieczeństwa na każdej drodze i w każdych warunkach.

Cel ten osiągnięto projektując oponę Battlax Adventure A40. Najpierw zwiększono sterowność na suchej nawierzchni bez utraty stabilności: nowy profil przedniej opony ma większą powierzchnię styku z podłożem w celu zwiększenia przyczepności na zakrętach; większe klocki bieżnika zwiększają sztywność i w związku z tym stabilność na zakrętach; a pojedyncze spiralne opasanie przedniej opony poprawia amortyzację zapewniając większy komfort jazdy.

Nowa konstrukcja rowków zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni i stabilność na zakrętach

Wydajność na mokrej nawierzchni została poprawiona przez opracowanie nowej mieszanki wykorzystującej opatentowaną technologię Bridgestone NanoPro-Tech, która pomaga zmniejszyć wydzielanie ciepła spowodowane odkształceniem opony.

Jednocześnie Bridgestone zmienił wzory bieżnika A40, aby poprawić wydajność i stabilność na mokrej nawierzchni. Zmieniając nachylenie rowków i ich układ na przednim bieżniku zwiększono stabilność na zakrętach i zmniejszono nierównomierne zużycie. Szersze rowki z przodu i z tyłu usprawniają odprowadzanie wody i polepszają wydajność na mokrej powierzchni. Układ rowków na tylnej oponie sprawia, że możliwe jest zastosowanie większych klocków dla zwiększenia sztywności, co z kolei zapewnia stabilność na zakrętach.

„Nowa opona Battlax Adventure A40 została opracowana z myślą o zachowaniu stabilności opony Battle Wing i zapewnieniu lepszej wydajności na suchym i mokrym” mówi Jake Rønsholt, Dyrektor Zarządzający Consumer Business Unit w Bridgestone Europe.

Testy(1) potwierdzają znacznie lepszą wydajność Battlax Adventure A40 na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą Battle Wing, oraz lepszą kontrolę uślizgów i przyczepność, a także krótszą drogę hamowania. Wyniki testów na suchej nawierzchni wskazują na wysoki poziom stabilności przy jeździe na wprost i na łatwość sterowania, osiągnięte bez szkody dla odporności na zużycie.

„Bridgestone testował oponę Battlax Adventure A40 w różnych warunkach drogowych w Europie i jesteśmy pewni, że kierowcy docenią jej sportowe osiągi przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa na każdej drodze i w każdych warunkach pogodowych” mówi Jake Rønsholt, Dyrektor Zarządzający Consumer Business Unit w Bridgestone Europe.

(1) Warunki testu: Poligon testowy Bridgestone. Pojazd: Yamaha Super Tenere, Suzuki DL1000(Old), BMW R1200GS (OLD) i Friction test vehicle

Nasz opis

Nareszcie mamy nową oponę Bridgestone do motocykli Adventure !!!

Koncern Bridgestone od wielu lat produkował model Trailwing oraz Battlewing nie wprowadzając żadnych modyfikacji i w związku z tym w tym segmencie został daleko w tyle za konkurencją. Battlewing i Trailwing cieszyły się złą sławą wśród motocyklistów i były niekiedy przesadnie nazywane "Deathwing" . Faktycznie według wielu naszych klientów nie są one zbyt rewelacyjne w naszych warunkach klimatycznych szczególnie przy niskich temperaturach w deszczowe dni.

Od kilku sezonów Bridgestone zaczął robić świetne opony sportowo-turystyczne i sportowe począwszy od BT 023 a następnie S20 i T30. Jeśli więc Battlax Adventure będzie równie dobra to należy spodziewać się dobrej opony konkurencyjnej w stosunku do Michelin Anakee 3, Metzelet Tourance Next, Pirelli Scorpion Trail 2 czy Continental ContiTrailAttack 2.

Battlax Adventure to z pewnością bardziej szosowa niż terenowa opona ale pozwoli na jazdę po utwardzonych drogach gruntowych i szutrach.

Dostępne rozmiary

Ceny brutto. Data aktualizacji stanów: 2018-12-10 10:00:03
Opona przednia - średnica felgi 17
10270 
Niedostępna 
 
530,00 PLN 
 
Honda VFR 800 X

Opona przednia - średnica felgi 19
 
7905 
Niedostępna 
 
403,00 PLN 
 

10262 
Niedostępna 
 
499,00 PLN 
 
Suzuki V-Strom

 
8468 
Niedostępna 
 
424,00 PLN 
 

Opona tylna - średnica felgi 17
 
7906 
Niedostępna 
 
463,00 PLN 
 

10263 
Niedostępna 
 
558,00 PLN 
 
Suzuki V-Strom

 
8469 
Niedostępna 
 
510,00 PLN 
 

10271 
Niedostępna 
 
635,00 PLN 
 
Honda VFR 800 X



Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024x768 lub większej, w IE 7.0 lub Firefox 3.0