Z przykrością informujemy, iż serwis i sklep motogumy.pl został zamknięty.
Dotychczasowym klientom bardzo dziękujemu za współpracę.

DUNLOP TRAILSMART MAX

ON/OFF-ROAD ADVENTURE AND TRAIL

Zdjęcie

Opis producenta

TrailSmart MAX łączy sportowo-turystyczny poziom osiągów drogowych z duchem przygody.

TrailSmart MAX zachowuje ten sam, bardzo wysoki poziom wydajności TrailSmart. ale łączy go z ogromną poprawą przebiegu. Konstrukcja przedniej opony została całkowicie odnowiona, aby pasowała do charakteru najnowszych i najważniejszych motocykli turystycznych, oferując szybszą reakcję i precyzję sterowania, przyspieszając sterowanie bez uszczerbku dla sprzężeń zwrotnych i przewidywalności.

Nowa konstrukcja przedniej opony w wersjach 90/90-21 i 120/70 (Z) R19 poprawia obsługę na najnowszych i najpopularniejszych motocyklach turystycznych o pojemności 1000 i 1200+ cc.

Wszystkie opony TrailSmart MAX mają funkcję Multi-Tread łącząc wysoki przebieg i przyczepność na zakrętach

Opony tylne wyposażone są w osłonki z warstwą rayonu, które mają współpracować z mieszankami Multi-Tread i dodatkowo poprawiać przebieg.

Mieszanka tylna oparta na RoadSmart III pomaga zwiększyć wytrzymałość.

Nasz opis

Trailsmart Max to w zasadzie żadna nowość. Dunlop postanowił trochę pomajstrować przy oponie Trailsmart i w tej chwili gama opon Trailsmart została ograniczona do rozmiarów przeznaczonych do mniejszych motocykli typu Transalp, stara Afryka czy BMW GS 650 natomiast Trailsmart Max to wyłącznie opony do mocniejszych i większych motocykli typu BMW R 1200 GS, KTM 950-1290 czy nowa Honda Africa Twin.

Z tego co twierdzi producent Dunlop Trailsmart Max ma przede wszystkim robić większe przebiegi niż poprzedni model oraz ma się cechować większą stabilnością przy dużych prędkościach.

Osiągnięto to dzięki technologii MT (Multi Tread Compound Technology) czyli po prostu opony są dwuskładnikowe czyli środek bieżnika zbudowany jest z twardszej mieszanki a boczne strefy z mieszanki bardziej miękkiej. Dzięki temu opona zyskuje na przyczepności w zakrętach i wolniej się zużywa. Dotyczy to tylko tylnych opon.

Producent twierdzi że na zwiększenie przebiegów wpłynęło również zastosowanie w tylnej oponie oplotu z rayonu czyli sztucznego jedwabiu oraz mieszanki z opony sportowo turystycznej Roadsmart 3.

W przednich oponach wielkich zmian najwyraźniej nie było , z tego co deklaruje Dunlop zmieniono konstrukcję niektórych przednich rozmiarów więc zapewne stały się bardziej sztywniejsze i stabilne.

Zmian w bieżniku nie widać więc właściwości terenowe i tak nikłe pozostały bez zmian czyli opona nadaje się jedynie na lekkie szutry i utwardzone drogi polne.

Dostępne rozmiary

Ceny brutto. Data aktualizacji stanów: 2019-01-05 10:00:04
Opona przednia - średnica felgi 19
 
635653 
Niedostępna 
 
415,00 PLN 
 

 
635654 
Niedostępna 
 
364,00 PLN 
 

 
635655 
Niedostępna 
 
402,00 PLN 
 

Opona przednia - średnica felgi 21
 
635660 
Niedostępna 
 
424,00 PLN 
 

Opona tylna - średnica felgi 17
 
635656 
Niedostępna 
 
499,00 PLN 
 

 
635658 
Niedostępna 
 
432,00 PLN 
 

 
635659 
Niedostępna 
 
469,00 PLN 
 

Opona tylna - średnica felgi 18
 
635657 
Niedostępna 
 
484,00 PLN 
 

Zdjęcia i grafiki



Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024x768 lub większej, w IE 7.0 lub Firefox 3.0